Cadillac XLR Forum banner

1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
Joined
·
110 Posts
Discussion Starter #1
Upscale retailer Neiman Marcus featured a special edition Cadillac XLR in the Christmas book last December. The entire stock of 99 Cadillacs sold out in 14 minutes, a new record! :cheers

The Limited Edition XLR includes Ultra Violet exterior color, two-tone shale and ebony interior, and an engraved, numbered sill plate.

You can read about it at the official GM Cadillac site. http://www.cadillac.com/cadillacjsp/futuremodels/xlr/nmxlr.html

 

·
Registered
Joined
·
4 Posts
Wow! That's incredible!

Also, nice that you started this forum Troy! :thumbs :cheers
 

·
Registered
Joined
·
0 Posts
:cool

Very cool. I'm surprised at the same time, though. I didn't think these cars had that big of a fan base yet.
 

·
Registered
Joined
·
41 Posts
:eek :eek Thats pretty damn fast:leaving
 

·
Registered
Joined
·
41 Posts
99 cars in 14 minutes, is that a world record or a GM record?:cool Either way though:smash
 

·
Registered
Joined
·
41 Posts
Sal Collaziano said:
With the internet, this isn't so hard to believe.. It probably would have happened with the Allante if there were an internet like there is now, back then..
I supose, but it is still damn impressive:smash
 

·
Registered
Joined
·
63 Posts
Sal Collaziano said:
With the internet, this isn't so hard to believe.. It probably would have happened with the Allante if there were an internet like there is now, back then..
Yeah, the Allante was a hot item back in the late 80's early 90's. I was even sucked into buying one. I hated that car! :lol
 

·
Registered
Joined
·
41 Posts
Nomad said:
You can never have too much money. ;)
Ain't that the truth:crazy
 

·
Registered
Joined
·
41 Posts
Nomad said:
Yeah, the Allante was a hot item back in the late 80's early 90's. I was even sucked into buying one. I hated that car! :lol
I have to agree there, I test drove a used one that my friend was considering...:puke that was a piss poor car:nodno
 
1 - 20 of 32 Posts
Top